[OT] lepidlo na duse - veloduse

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 17 22:10:22 CEST 2020

Jako nouzovka vyhoví i lepší izolepa. Nejlépe něco jako je třeba široká
elektrikářská páska.
Na záplatu nejsou kladené žádné velké požadavky, protože tam funguje
"samoutěsnění".
Tlak vzduchu v duši ji tlačí proti plášti, a tím tiskne záplatu k duši.
Plášť zajistí mechanickou
odolnost (aby se záplata neprotrhla), tlak v duši zase zajistí trvalý
přítlak a zamezí
odtržení záplaty.

PL