[OT] lepidlo na duse - veloduse

Pátek Duben 17 19:26:57 CEST 2020

Zajimave je, ze existuji ruzove a modre zaplaty, zjevne maji jine
"lepidlo" a je to podle osobnich zkusenosti vzajemne nekompatibilni i
kdyz v nouzi pouzitelne.
Ta modra verze IMHO moc nevysycha, parkrat za sezonu lepim nekde v
terenu a lepidlo vydrzi i 2 roky stale v kapsicce na kole i otevrene.
Pro sichr vozim vzdy i jedno nove.
Samolepici flastry se mi neosvedcily vubec, mozna spatny model (takove
dost mekke az penove cerne fleky)