Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 16 16:03:14 CEST 2020

   Doplněk.
   Do kartuše je nutno dokoupit píst, dle jejího objemu, aby sestava
byla funkční:

https://www.hotair.cz/davkovace-tekutych-pripravku/pisty/stranka-1-24.html

   Přehled spotřebního materiálu ke kartuším, včetně kartuší:

https://www.hotair.cz/davkovace-tekutych-pripravku/kartuse-pisty-adaptery/stranka-1-24.html
--

   RtepP