Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Duben 16 11:42:29 CEST 2020

Je to můj karantenní projekt. Ale dnes mě s ním žena vyhodila z domu do
kanclu.

https://photos.app.goo.gl/LcoFpQhWXhmriY9G9 ještě není vyřešeno uložení
kompresoru, desky a zdroje

https://photos.app.goo.gl/5fci3fo6aHpf1gxG8 takhle to osazuje bez pasty

https://photos.app.goo.gl/2t3WTXVDrSi7Cez66 takhle to vypadá v provozu

https://photos.app.goo.gl/2anBYRo574XXzWTi6 ukázka pastování na 3D
tiskárně, dnes už ale mám na jehle vyhřívání na 40 st.C, aby to pěkně teklo.

Oja