[OT:] jaky rozprasovac pro ABS juice

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Duben 15 09:48:28 CEST 2020

Porad existuje :)

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, April 15, 2020 7:44 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [3D:] jaky rozprasovac pro ABS juice

Ja si dodnes viem vybavit ako smrdel,

resp. vcelku “vonal”  :)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: 14. apríla 2020 20:59
To: HW-news

Když jsem byl malej, v lékárnách měli Akutol, nebo jak se to jmenovalo. Mělo to bejt něco jako obvaz ve spreji. Když se to stříklo do vzduchu, dělalo to přesně takový věci. Navíc ovšem zůstaly lepkavý, jako opravdová pavučina. Mělo to i takový využití: Stačilo stříknout na hejno much pod lampou a bylo po bzučení. Horší bylo ten sajrajt dostat z podlahy:-)

Nejefektnější na pohled i poslech jsou ale asi vlákna co vzniknou z tavidla, když se trubičkovým cínem zkratuje pořádnej kondík. Tím se našlo využití pro PbF co kolega omylem koupil do DDM:-)

PH

Od: konference na vojtek.biz <mailto:konference na vojtek.biz>

To zkusim

Jen pro zasmani, zkousel jsem to strikat fixirkou. A ac jsem neocekaval uspech (prece jenom acetonky se taky nesmi vzduchem) tak vysledek me prekvapil.

Konecne vim jak se vyrabi nanovlakna :) Vypadalo to jako pokryte pavucinou ale prd to drzelo. A samozrejme fixirku jsem cistil pul dne. Ale za tu srandu to stalo.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek

Já zas pro podobné účely používám srolovaný proužek papíru a ten pak vyhodím.

Od: Jaroslav Buchta <mailto:jaroslav.buchta na hascomp.cz>

Ja jsem stetec nevymyval ale proste vytrel do hadru, kdyz jsem to pouzival. Ty zbytky se pak hned rozpusti.