[3D:] jaky rozprasovac pro ABS juice

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Duben 14 21:26:26 CEST 2020

mal som malu rozprasovaciu flasku z PET z ciny, par mesiacov vydrzala, potom sa rozpadol ten pumpickovy mechanizmus, zmeklo tam nieco

Dňa 14. apríla 2020 18:13:59 SELČ používateľ konference na vojtek.biz napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.