Re: Kondenzátor jako usmìròovaè?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 15 00:25:08 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

uvedomil som si jednu vec, a to tu, ze vlastne neviem nic o realnej
aplikacii - nevidel som ziadne fotky ci nic podobne, co by priblizilo
realitu. Takze preto som skoncil pri tom klasickom akvariu... To len
tak pomimo.

Ku Tvojej odpovedi, snazil som sa Ti napisat aspon trochu problemy,
ktore v tom celom mas. A to teda hlavne na strane "meracej budky". A
vlastne vsetko, co som Ti chcel povedat, tak sa da realizovat dvoma
odpormi vhodnej velkosti... Povodne som si myslel, ze treba odpory
styri, ale poobede pri kave ma napadlo, ze budu (mozno) stacit dva.

Ale, ked pises, ze to mas uz hotove, tak sa Ti nechcem do toho rypat,
nakoniec Ty davas do toho svoje meno a svoju znacku, nie ja. Ja som to
zobral len ako vhodne precvicenie si mojich vedomosti a taky mensi
brainstorming ku Tvojmu zapojeniu. Aj, ked osobne si myslim, ze to
beries v duchu "ako vsak povedz si, co uz s Tebou".

Jo a k tej Tvojej I2C, pamatam si este casy, ked sa I2C programovala
softwarovo. Trebalo a nu vacsinou io-pin s interruptom a par typickych
rutin ako start/stop condition, ack/noack a read/write data 8 bit. Tak
teraz to mas v hardware a mas len prislusne bity od prislusnych
hw-eventov. Takze chybu mozno treba pozriet v hw... Mozno treba
zvacsit nejaky time-out timera... To su len moje tipy.

A.