Re: komunikace mezi CPU na 6 metrů po kabelu.

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 11:29:24 CEST 2020

Zdravim,

pokud se chce mala rychlost, tak jen pres pull-up a  spinat. V
zabezpecovaci technice se taha takto spoustu kabelu i na 100m. Nejaky
protekcni 5v1 transil, externi NPN pro spinani pull-up napr. 2k2,
seriovy odpor do vstupu IO pro dalsi omezeni prepeti na druhe strane
krom transilu, rychlost 1000 bitu/sec.

Jirka