OT: DPF filtr

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Úterý Duben 14 10:00:29 CEST 2020


Neni mi uplne jasne, co ma znamenat xxxg/l ?
K regeneraci muze dochazet i pasivne, pri vetsim vykonu se proste 
dosahne potrebne teploty, nebude to ono?
Taky je otazka co znamena starsi auto, do nejake doby PSA tusim pouzival 
aditivum do nafty mj. pro snizeni teploty horeni sazi

Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší 
> Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do 
> telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že při 
> 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na 
> té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále 
> nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále 
> se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se 
> regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a jel domů.
> Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by se 
> spustila?
> Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z 
> německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho 
> nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl 
> srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má 
> normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).
>
> S pozdravem,
> -- 
>   Aleš Filip
>   Kutná Hora
>   http://xanadu.khnet.info
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200414/bdb533e8/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list