Adresa I2C slave

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Duben 13 22:38:36 CEST 2020

Dobrý den,

No, asi je to jedno, co použijete. Spíš bych se rozmyslel, jestli si
někdo za čas nevzpomene, že by k tomu chtěl ještě něco připojit, a vy by
jste měl zrovna tu adresu použitou. Takže vybrat nějakou adresu, kterou
používá zařízení, které k tomu určitě nebudete v budoucnu připojovat. :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora