Adresa I2C slave

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 13 21:52:30 CEST 2020

Takových listů jsem prošel víc, závěr je, že většina pozic je vícenásobně obsazena a menšina rezervována.

Jen mě zajímalo, jestli k tomu není ještě něco důležitého, co se člověk pouhým čtením seznamů nedozví:-)

PH

Od: Aleš Filip
Tady je nějaký seznam použitých i2c adres
https://learn.adafruit.com/i2c-addresses/the-list

1. když mám vlastní I2C slave, jakou zvolit adresu? Je nějaké pravidlo, kam tyhle věci patří, nebo je to (kromě reserved) jedno?

2. Nějaké poznámky k nápadu používat slave, který má více adres? (např. 3in1 pH+konduktoměr+hladinoměr, přičemž zákazníkovi by se líbilo, kdyby to šlo obsluhovat stejně jako jednotlivé ks)