OT: trable s Aliexpress

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Duben 9 16:19:32 CEST 2020

Většina zásilek obyčejnou poštou (super saver) s trackingem u DX funguje tak, že tracking hlídá doručení na poštu a tam končí. Teď si nejsem jistý, jestli je tam stav jako doručeno nebo něco jiného, ale je to vlastnost. Kdysi jsem to s Číňanem konzultoval po telefonu. Když si připlatím pár babek za China Post, tak je tracking až do předání.
V nedávné době mi volal šofér pošty, že mi veze zásilku. Nic mi nikdo předem nehlásil, takže doma nikdo nebyl. Řekl jsem mu, aby to dal na poštu. Čekal jsem, že dorazí oznámenka do schránky a nic. V trackingu se objevilo, že bylo oznámeno a uloženo. To jsem ani nečekal. Na poště pak s údivem zjistili: "Jo, něco tady máte. Jak to víte?"

Zeman