<html><head></head><body>Většina zásilek obyčejnou poštou (super saver) s trackingem u DX funguje tak, že tracking hlídá doručení na poštu a tam končí. Teď si nejsem jistý, jestli je tam stav jako doručeno nebo něco jiného, ale je to vlastnost. Kdysi jsem to s Číňanem konzultoval po telefonu. Když si připlatím pár babek za China Post, tak je tracking až do předání.<br>V nedávné době mi volal šofér pošty, že mi veze zásilku. Nic mi nikdo předem nehlásil, takže doma nikdo nebyl. Řekl jsem mu, aby to dal na poštu. Čekal jsem, že dorazí oznámenka do schránky a nic. V trackingu se objevilo, že bylo oznámeno a uloženo. To jsem ani nečekal. Na poště pak s údivem zjistili: "Jo, něco tady máte. Jak to víte?"<br><br>Zeman<br><br><div class="gmail_quote">9. dubna 2020 16:00:08 SELČ, Pavel Kutina <hw@prelude.cz> napsal:<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
<pre class="k9mail">Ale jo, to co projde, projde celkem rychle. Jen mne překvapilo, že v <br>trackingu to je jako doručené a já nemám nic v ruce, tiše předpokládám <br>nějakou nedobrotu na straně ČP, ale nechám se překvapit, třeba se to někdy <br>vynoří.<br><br>Pavel Kutina<br><br><br><br>----- Original Message ----- <br>From: Josef Zeman<br>To: HW-news<br>Sent: Thursday, April 09, 2020 2:13 PM<br>Subject: Re: OT: trable s Aliexpress<br><br><br>Dobrý den<br>Já nepoužívám Ali, ale DX. V poslední době jsem objednával třikrát. Všechny <br>zásilky šly podle trackingu z Číny. Teď mi leží na poště ta třetí. Oproti <br>době předvirové je doručení bleskové. Tak dva týdny. Buď nemají kšeft a tak <br>sebou mrskají nebo naopak a naplní kontejner podstatně dřív. Binec je určitě <br>na naší straně. Nestíhají řešit limit $20 :-) Asi je celní pošta v <br>karanténě.<br>Zeman<br><br><br>9. dubna 2020 13:40:10 SELČ, Pavel Kutina <hw@prelude.cz> napsal:<br>Já má ted čerstvě v trackingu hlášku, že mi byl v pondělí doručen balíček. <br>Nepředpokládám, že bych od Aliho něco dostal zpátky :( Jestli to vázne u ČP <br>nebo jestli jsem dostal falešný tracking, to fakt nevím. Je to dohromady asi <br>patnáct dolarů, tak se z toho určitě nepřeskočím, ale trochu to zamrzí - na <br>poště jsem byl včera, nechal jsem je dohledat, jestli mi tam náhodou něco <br>neleží a nic tam neměli (kromě zásilky, pro kterou jsem si přišel).Pavel <br>Kutina----- Original Message ----- From: konference@vojtek.bizTo: <br>'HW-news'Sent: Thursday, April 09, 2020 1:16 PMSubject: RE: OT: trable s <br>AliexpressMusim rict, ze v posledni dobe s tim mam taky problem. Ted jsem <br>resil desku k 3D tiskarne. Neprisla navic v tracking prosla vyclivacim <br>skladem asi 10krat. Predpokladal jsem, ze zmatek kvuli vseobecnemu blazinci. <br>Cekal jsem asi dva dny pred uzavrenim zasilky. Pak Dispute – prodejce navrhl <br>nic neplatit ze to posle znovu. Chtel jsem at prodlouzi ochranou lhutu nebo <br>to udelame jako novy obchod a ticho po pesine. Samozrejme jsem to odmitl. <br>Pak Ali – ja jsem mel stesti, ze jsem mel v Trackingu dukaz, ze to nikdy <br>nedorazilo do CR.  Prachy mam zpet. Je to divne normalne slusny prodejce a <br>te nereaguje, neodpovida nevim asi to tam s nima zamavalo vic nez se povida. <br>Jetse pozor na jednu vec prakticky veskery free shiping na ktery jsem v <br>posledni dobe narazil  delaji pres sluzby bez tracking – pak jste v loji <br>nemate jak dokazat, ze nic neprislo a Ali vam neda zapravdu.J.V.From: <br>Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan KubaSent: <br>Wednesday, April 8, 2020 8:34 PMTo: HW-news <hw-list@list.hw.cz>Subject: Re: <br>OT: trable s AliexpressJá mám v poslední době s Ali ( prodejci) docela <br>problém a už mám za poslední půlrok čtvrtý  nákup ( z celkově úspěšných 12 <br>nákupů )  , kdy Ali disput neuznalo.Nikdy nebyl žádný problém, začalo to <br>vloni tím, že ČP ztratila zásilku a od té doby je stále něco..Nákupy u <br>ověřených prodejců jsou ok, ale tohle byly nějaké věci od jiných prodejců, <br>kde vždycky prodejce argumentoval s tracking výpisem - doručeno.Já <br>samozřejmě nic nemám, ale že to nemám ---- nemám jak dokázat. A ve dvou <br>případech prodejci nasadili nový fígl. Zásilka sice dojde, ale uvnitř <br>balíčku je úplně něco jiného nepatrné hodnoty.Když to nafotím a pošlu Ali, <br>prodejce má fotografii , kde je správné zboží v otevřeném balíčku. No a Ali <br>na to skočí :-( a dispute zamítne.Mám takový  pocit, že spousty prodejců ví <br>o změně v r. 2021 , tak se snaží ještě něco vypodvoničit.Na e-bay problémy <br>žádné nemám, vypadá to, že Ali postupně odříznu..Bez virů. www.avast.comst <br>8. 4. 2020 v 19:16 odesílatel Martin Hanek <martin@hanek.net> napsal:Moc s <br>ním diskutujete, tak to zkouší. Jednou jsem se taky s jednímsnažil domluvit <br>a pak už to bylo stále dokola. Neřešte to, zadejtedispute a hotovo.Martin <br>HanekDne 08.04.2020 v 17:16 Vojtěch Petrucha napsal(a):> Zdravím, tak jsem <br>mu včera napsal (viz hodně níže) a teď jsem si přečetl odpověd (níže) .. <br>kola mi evidentně poslat nechce, zato chce, abych do dispute napsal, že jsem <br>si to objednal omylem, no to je radost obchodovat... to by mi pak <br>předpokládám z Ali mohli napsat, že to je moje blbost a žádný nebo plný <br>refund nebude..? Díky V.P. Dear buyer,How about I refund you by <br>Aliexpress.【you can open a dispute, but pls choose following reasons then we <br>will agree and the money will back to u, we are not allowed to agree with <br>other reasons】A. Personal ReasonsB. Easy returnC. Shipping method was not as <br>described Please follow below steps:1-the first section please select return <br>and refund.2-after that please choose personal reason.3-then please choose I <br>ordered by mistake or I no longer need the product. 4- then put the amount <br>that should be refunded.5-then in the last section it ask to specify why I <br>am requesting a refund. you can write that I ordered by mistake.are these <br>steps okay with you?Dear,I really appreciate u~~ we can give u some discount <br>and a small gift in your next order~what do u think?(〒︿〒) Dear Sir, I do not <br>like what you say - you wrote that you can not deliver the items... but the <br>same item is still offered in your shop - how is that possible? There is a <br>fake tracking link provided in the "Logistics Information" - why? You will <br>either deliver the items very quickly or I will open dispute immediately - <br>so you can fully refund my order. Sorry but refund to paypal is not possible <br>for me. Best regards, Vojtech Od: "Jindrich Fucik" <fulda@seznam.cz> Komu: <br>hw-list@list.hw.cz Datum: 07.04.2020 14:30 Předmět: Re: OT: trable s <br>Aliexpress V každém případě otevřít dispute, dát do něj že tracking ukazuje <br>jinou zásilku a obchodník navrhuje vrácení peněz. Obchodníkovi pak poděkovat <br>na zprávu a napsat mu, že jsi otevřel dispute, aby měl podklady pro vrácení <br>plné částky. (jinými slovy - bez dispute ani ránu) Dne 7.4.2020 v 13:38 <br>Vojtěch Petrucha napsal(a): Zdravim, může mi prosím někdo více zkušený s <br>nakupováním na Ali poradit (jázatímobjednával jen přes ebay..) - objednal <br>jsem si tam nějaká kola nastavbu robo vozítka pro studenty.. <br>toto:https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL <br>mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to skladem..   je <br>tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je doručený, ale je to <br>fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca 1500g), ani směrovací <br>číslo.. myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s <br>obchodníkem se objevil text níže uvedený.. tvrdí že je to šmejd, že to <br>nemají k dispozici a chtějí vrátitpeníze napaypal.. pokud té lámané <br>angličtine dobře rozumím.. v dalším postuprosí o neotvírání dispute, že by <br>je to poškodilo.. Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link <br>nahoře... Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní <br>hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc paypal mám jenom <br>soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam chvili peníze <br>povalovaly.. Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat... <br>Díky V.P. friend Thanks for reaching out to us and your attention We feel <br>very sorry to tell you that the item is with crucial Defectives of the <br>elements and function the supplier informed. and we need to return all of <br>these items back to their factory for a Security Inspection until the issue <br>solved. Meawhile in order to protection your right and benifit we beg <br>youpardon if you are willing to accept we refund to you by paypal at present <br>which the transfer will reflect in your account in 48 hours, Many <br>inconveniences hope you understand. If any problems here please kindly let <br>us know. Thanks for your support and kind gentleness. Best Regards HW-list <br>mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz <br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a> HW-list mailing list  - <br>sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz <br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a> HW-list mailing list  - <br>sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz <br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-listHW-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-listHW-list</a> mailing list  -  sponsored <br>by www.HW.czHw-list@list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-listBez <br>virů. www.avast.comHW-list mailing list  -  sponsored by <br>www.HW.czHw-list@list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></pre></blockquote></div><br>-- <br>Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.</body></html>