OT: trable s Aliexpress

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Duben 9 14:13:14 CEST 2020

Dobrý den
Já nepoužívám Ali, ale DX. V poslední době jsem objednával třikrát. Všechny zásilky šly podle trackingu z Číny. Teď mi leží na poště ta třetí. Oproti době předvirové je doručení bleskové. Tak dva týdny. Buď nemají kšeft a tak sebou mrskají nebo naopak a naplní kontejner podstatně dřív. Binec je určitě na naší straně. Nestíhají řešit limit $20 :-) Asi je celní pošta v karanténě.
Zeman