<html><head></head><body>Dobrý den<br>Já nepoužívám Ali, ale DX. V poslední době jsem objednával třikrát. Všechny zásilky šly podle trackingu z Číny. Teď mi leží na poště ta třetí. Oproti době předvirové je doručení bleskové. Tak dva týdny. Buď nemají kšeft a tak sebou mrskají nebo naopak a naplní kontejner podstatně dřív. Binec je určitě na naší straně. Nestíhají řešit limit $20 :-) Asi je celní pošta v karanténě.<br>Zeman<br><br><div class="gmail_quote">9. dubna 2020 13:40:10 SELČ, Pavel Kutina <hw@prelude.cz> napsal:<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
<pre class="k9mail">Já má ted čerstvě v trackingu hlášku, že mi byl v pondělí doručen balíček. <br>Nepředpokládám, že bych od Aliho něco dostal zpátky :( Jestli to vázne u ČP <br>nebo jestli jsem dostal falešný tracking, to fakt nevím. Je to dohromady asi <br>patnáct dolarů, tak se z toho určitě nepřeskočím, ale trochu to zamrzí - na <br>poště jsem byl včera, nechal jsem je dohledat, jestli mi tam náhodou něco <br>neleží a nic tam neměli (kromě zásilky, pro kterou jsem si přišel).<br><br>Pavel Kutina<br><br><br><br>----- Original Message ----- <br>From: konference@vojtek.biz<br>To: 'HW-news'<br>Sent: Thursday, April 09, 2020 1:16 PM<br>Subject: RE: OT: trable s Aliexpress<br><br><br>Musim rict, ze v posledni dobe s tim mam taky problem. Ted jsem resil desku <br>k 3D tiskarne. Neprisla navic v tracking prosla vyclivacim skladem asi <br>10krat. Predpokladal jsem, ze zmatek kvuli vseobecnemu blazinci. Cekal jsem <br>asi dva dny pred uzavrenim zasilky. Pak Dispute – prodejce navrhl nic <br>neplatit ze to posle znovu. Chtel jsem at prodlouzi ochranou lhutu nebo to <br>udelame jako novy obchod a ticho po pesine. Samozrejme jsem to odmitl. Pak <br>Ali – ja jsem mel stesti, ze jsem mel v Trackingu dukaz, ze to nikdy <br>nedorazilo do CR.  Prachy mam zpet. Je to divne normalne slusny prodejce a <br>te nereaguje, neodpovida nevim asi to tam s nima zamavalo vic nez se povida. <br>Jetse pozor na jednu vec prakticky veskery free shiping na ktery jsem v <br>posledni dobe narazil  delaji pres sluzby bez tracking – pak jste v loji <br>nemate jak dokazat, ze nic neprislo a Ali vam neda zapravdu.<br>J.V.<br><br>From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba<br>Sent: Wednesday, April 8, 2020 8:34 PM<br>To: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>Subject: Re: OT: trable s Aliexpress<br><br>Já mám v poslední době s Ali ( prodejci) docela problém a už mám za poslední <br>půlrok čtvrtý  nákup ( z celkově úspěšných 12 nákupů )  , kdy Ali disput <br>neuznalo.<br>Nikdy nebyl žádný problém, začalo to vloni tím, že ČP ztratila zásilku a od <br>té doby je stále něco..<br>Nákupy u ověřených prodejců jsou ok, ale tohle byly nějaké věci od jiných <br>prodejců, kde vždycky prodejce argumentoval s tracking výpisem - doručeno.<br>Já samozřejmě nic nemám, ale že to nemám ---- nemám jak dokázat.<br> A ve dvou případech prodejci nasadili nový fígl. Zásilka sice dojde, ale <br>uvnitř balíčku je úplně něco jiného nepatrné hodnoty.<br>Když to nafotím a pošlu Ali, prodejce má fotografii , kde je správné zboží v <br>otevřeném balíčku. No a Ali na to skočí :-( a dispute zamítne.<br>Mám takový  pocit, že spousty prodejců ví o změně v r. 2021 , tak se snaží <br>ještě něco vypodvoničit.<br><br>Na e-bay problémy žádné nemám, vypadá to, že Ali postupně odříznu..<br><br><br>Bez virů. www.avast.com<br><br><br>st 8. 4. 2020 v 19:16 odesílatel Martin Hanek <martin@hanek.net> napsal:<br>Moc s ním diskutujete, tak to zkouší. Jednou jsem se taky s jedním<br>snažil domluvit a pak už to bylo stále dokola. Neřešte to, zadejte<br>dispute a hotovo.<br><br>Martin Hanek<br><br>Dne 08.04.2020 v 17:16 Vojtěch Petrucha napsal(a):<br>><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #729fcf; padding-left: 1ex;"> Zdravím,<br><br> tak jsem mu včera napsal (viz hodně níže) a teď jsem si přečetl<br> odpověd (níže) ..<br><br> kola mi evidentně poslat nechce, zato chce, abych do dispute napsal,<br> že jsem si to objednal omylem, no to je radost obchodovat... to by mi<br> pak předpokládám z Ali mohli napsat, že to je moje blbost a žádný nebo<br> plný refund nebude..?<br><br> Díky<br><br> V.P.<br><br> Dear buyer,How about I refund you by Aliexpress.【you can open a<br> dispute, but pls choose following reasons then we will agree and the<br> money will back to u, we are not allowed to agree with other<br> reasons】A. Personal ReasonsB. Easy returnC. Shipping method was not as<br> described Please follow below steps:1-the first section please select<br> return and refund.2-after that please choose personal reason.3-then<br> please choose I ordered by mistake or I no longer need the product. 4-<br> then put the amount that should be refunded.5-then in the last section<br> it ask to specify why I am requesting a refund. you can write that I<br> ordered by mistake.are these steps okay with you?Dear,I really<br> appreciate u~~ we can give u some discount and a small gift in your<br> next order~what do u think?(〒︿〒)<br><br> Dear Sir, I do not like what you say - you wrote that you can not<br> deliver the items...<br><br> but the same item is still offered in your shop - how is that possible?<br><br> There is a fake tracking link provided in the "Logistics Information"<br> - why?<br><br> You will either deliver the items very quickly or<br><br> I will open dispute immediately - so you can fully refund my order.<br><br> Sorry but refund to paypal is not possible for me. Best regards, Vojtech<hr><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"> Od: "Jindrich Fucik" <fulda@seznam.cz><br> Komu: hw-list@list.hw.cz<br> Datum: 07.04.2020 14:30<br> Předmět: Re: OT: trable s Aliexpress<br><br></blockquote> V každém případě otevřít dispute, dát do něj že tracking ukazuje jinou<br> zásilku a obchodník navrhuje vrácení peněz.<br> Obchodníkovi pak poděkovat na zprávu a napsat mu, že jsi otevřel<br> dispute, aby měl podklady pro vrácení plné částky.<br><br> (jinými slovy - bez dispute ani ránu)<br><br> Dne 7.4.2020 v 13:38 Vojtěch Petrucha napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"> Zdravim,<br><br> může mi prosím někdo více zkušený s nakupováním na Ali poradit (já<br></blockquote>zatím<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;">objednával jen přes ebay..) - objednal jsem si tam nějaká kola na<br></blockquote>stavbu<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"> robo vozítka pro studenty..<br><br> toto:<br><br></blockquote><a href="https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL">https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL</a><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"> mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to skladem..<br>   je tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je doručený,<br> ale je to fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca 1500g), ani<br> směrovací číslo..<br><br> myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s<br> obchodníkem se objevil text níže uvedený..<br><br> tvrdí že je to šmejd, že to nemají k dispozici a chtějí vrátit<br></blockquote>peníze na<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;">paypal.. pokud té lámané angličtine dobře rozumím.. v dalším postu<br></blockquote>prosí<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"> o neotvírání dispute, že by je to poškodilo..<br><br> Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link nahoře...<br><br> Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní<br> hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc paypal mám<br> jenom soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam chvili<br> peníze povalovaly..<br><br> Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat...<br><br> Díky<br><br> V.P.<br><br> friend<br> Thanks for reaching out to us and your attention<br> We feel very sorry to tell you that the item is with crucial Defectives<br> of the elements and function the supplier informed.<br> and we need to return all of these items back to their factory for a<br> Security Inspection until the issue solved.<br> Meawhile in order to protection your right and benifit we beg you<br></blockquote>pardon<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"> if you are willing to accept we refund to you by paypal at present<br> which the transfer will reflect in your account in 48 hours,<br> Many inconveniences hope you understand.<br> If any problems here please kindly let us know.<br> Thanks for your support and kind gentleness.<br> Best Regards<hr> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br> Hw-list@list.hw.cz<br> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br><br></blockquote><hr> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br> Hw-list@list.hw.cz<br> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><hr> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br> Hw-list@list.hw.cz<br> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br></blockquote><hr>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br><br>Bez virů. www.avast.com<hr>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a> <br><br></pre></blockquote></div><br>-- <br>Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.</body></html>