Odpojovani SIM800

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Duben 7 15:43:07 CEST 2020

Zdravím

a potvrzuji předešlé příspěvky. Z našich zkušeností také platí, že u
zařízení s modemem (i když je to třeba PLC+externí modem) musí být možnost
automaticky vypnout a zapnout napájení modemu. Jinak je to
dlouhodobě nespolehlivé.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel