[MECH:] Jak merit pri soustruzeni

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 6 16:51:17 CEST 2020

Jasně pokud stroj nebudu zatěžovat a vím co dělám je jedna věc. Ovšem
pokud mi stroj začne vibrovat nebo pojede na maximum, tak tam kde u
kaleného nože povolil on, tak při použití tvrdého plátku to může odnést
něco jiného. Máme výhodu kvalitní maziva dříve neznali a dnes známe.
Brousit kudlu dát taky hodně práce a pokud ještě nemám nějaké diamantový
kotouč v brusce... . Dřív to byli úderníci, brali na strojích takovou
třísku, atd., že to dnes nikdo ručně asi nedá, základní pravidla
tvrdokovu, atd., ale platí.

Jirka