Kompresor

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 6 14:57:25 CEST 2020

Zdravim,

odhaduji, ze ten na fotce se zastavi, ten moturek to neutahne.

Pokud pripojite oba kompresory do jedne tlakove nadoby, to to bude
fungovat, az do doby nez jeden zastavi. Ten novy nejspise ma nejaky tlak
vypinac a vypne, ale tenhle na fotce nema nic. On se ovsem zastavi driv.

Pokud zvetsite vykon, ono mozna ani nebudete muset, tak se ten stary
zacne hrat a to se Vam nebude libit. Rekl bych, ze to je stavene jen na
obcasne prifouknuti, ale ne dlouhy provoz.

Zkontroloval bych olej v tom starem kompresoru, pred pouzitim.

Jirka