Kompresor

Tomáš Chvátal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Duben 6 14:31:05 CEST 2020

Zdravim.

Potrebuji posilit muj kompresor (nestiha ani strikaci pistoli)
a tak bych k nemu chtel paralelne pridat jeste jeden co jsem zachranil
pred vyhazovem.
Aku tlacim na cca 9baru a v garazi redukuji na 3-6 baru (aby to chvili
vydrzelo v tlaku)

Motor "noveho" ma 0,37kW, je to nejaky maly dvouvalec. Viz. foto
https://photos.app.goo.gl/ijZ6WVA1Epne5YD26

A dotazy zni:
1, nebude problem s paralelnim zapojenim ? (odlehcovaci ventil mam jako
soucast tlak.spinace u tlako.nadrze, takze rozbihat se budou oba od nuly)
2, pokud bych k tomu motoru pridal frekvencni menic, muzu ho roztocit
treba na 100Hz pro zvyseni prutoku ?
nebo mu vymenit remenici ? (ma tech 0.37kW sanci to pak utocit ?)
3, jak ty zvysene otacky bude snaset vyfoceny kompresor ?  (budou litat
ojnice ? :-)

Diky moc predem za kazde pouzitelne info.

--
s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal