Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Pondělí Duben 6 13:17:58 CEST 2020

Jo, ale co se mi "podařio" - svařoval jsem takové dva blbé tvary a
nebylo to jak chytit, tak jsem je proti plocháči zafixoval magnetem.
Oblouk nešel chytit ani náhodou. Pak jsem uvažoval, jakým směrem by mělo
jít mg pole, aby oblouku nevadilo. Ale nakonec jsem přichycení vymyslel
jinak. Magnety jsou  feritové kostky 80x120x30 a jsou dost silné.

Anděl