RE: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Vladimir vladimir na hkfree.org
Pondělí Duben 6 10:53:14 CEST 2020

Rutilové a kyseleé jsou i na stř.proud , na ss rozdíl polarity není tak zřetelný.

VV

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Monday, April 06, 2020 10:40 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Já jsem taky amatérský svářeč (teda spíše lepil - mým největším kamarádem je flexa :-)), ale co jsem četl, tak u rutilky je to prakticky jedno (svařuje se s ní i střídavým proudem), ale vyzkoušeno, že s bazickou je to dost zásadní rozdíl - když jsem ji dal na mínus, tak jsem nebyl schopen svařovat - jen mi propalovala svařovaný materiál.

Petr