Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Duben 6 10:39:48 CEST 2020

Já jsem taky amatérský svářeč (teda spíše lepil - mým největším
kamarádem je flexa :-)), ale co jsem četl, tak u rutilky je to prakticky
jedno (svařuje se s ní i střídavým proudem), ale vyzkoušeno, že s
bazickou je to dost zásadní rozdíl - když jsem ji dal na mínus, tak jsem
nebyl schopen svařovat - jen mi propalovala svařovaný materiál.

Petr