[MECH:] Jak merit pri soustruzeni

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Duben 6 09:53:30 CEST 2020

pokud potrebujete veci na modelarky soustruh a jemnou mechaniku, tak
muzu doporucit kolegu z cncfora :
https://forum.strojirenstvi.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=452
http://www.rcmicrocars.eu/obchod/category.php?id_category=318
umi hlavne poradit a doporucit.
mam jak cinske noze s platkama na AL, jsou ok ale cena nakonec nevychazi
o moc jinak. + on tam ma takovy vychytavky, ze clovek musi zacit utracet
:-)
v prubehu roku bude delat nejaky seminare, "jak na to" atd. urcite se
pokusim zucastnit.
soustruh proste neni cnc frezka :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.