[MECH:] Jak merit pri soustruzeni

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Duben 6 08:55:14 CEST 2020

Dobrý den,

Já jsem teda nikdy od obrobku neodjížděl. Vždycky jenom přidávám. Prostě
dojedu kam potřebuju, zastavím posuv, vrátím se, přidám další šponu, a
jedu znovu. Když se už blížím, tak opět odjedu vpravo, vypnu otáčky,
změřím, přidám poslední šponu, a spustím posuv. Přinejhorším to dodělám
smirkem.

Co se týká výšky nože, tak si upnu kus kulatiny, podložím a dotáhnu nůž,
a osoustružím s ním čelo. Podle toho, jaký mi na čele vznikne "čudl",
tak vím, jak jsem vysoko. Když potřebuju víc nožů, tak si je upnu
všechny najednou na začátku, a potm už jenom otáčím nožovou hlavu.

S pozdravem,

--
  Ales Filip
  Kutna Hora