Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Duben 5 22:20:57 CEST 2020

A este ma napada... aky dlhy a akeho prierezu mate privodny kabel na 230V?

Ak je zvaracka na predlzovacke, najlepsie na tenkej a dlhej, tak je to
peklo... idealne 25m 3x0.75... zuriva pena z huby...

Pred zvaracku max 10m 3x2.5 !!! (Doma robena, lebo kupne su max do 3x1.5 )

A zvaracie kable radsej 25-ky, aj ked pisu, ze aj so 16-kami sa da...

A ak zvarate, tak po zhasnuti obluka pri bazickej, skrtnut dalsi zvar kym
je este koniec elektrody zeravy... ked vychladne, tak na konci elektrody je
taka modroduhova izolacna vrstvicka. Teba ju rozbit dobnutim mimo o iny
material, nespojeny so zemou.

Gama 160 je dost slusny invertor. Ten by mal chodit  v pohode aj bez
pridanej tlmivky.

Dodo

Dňa ne 5. 4. 2020, 21:10 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):