Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Duben 5 22:15:43 CEST 2020

velmi zalezi na elektrode. doporucuji elektrodu "supra" od lincoln. je
to ellektroda co vari "sama".
https://www.svarujte.cz/898-obalovane-elektrody-supra-2-5mm-lincoln-electric-28kg-v-baleni
mam doma zasoby vseho mozneho od esab bazicke, hobbymarketove rutilky atd.
ta supra je fakt super.
jinak plati, zakladem je priprava. poradne ukostrit, ocistit atd.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín