ADMIN Verejna diskuze

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 2 17:46:47 CEST 2020

Ja bych jen rad rekl, ze tohle neni mysleno jako nejaka partyzanstina za
zady HW.cz.

Resim ciste to co mne napadlo kdyz jsem psal p.Olmrovi z HW.CZ, ze jsem
s nim nebyl v kontaktu mozna nekolik let. A tudiz jsem v okamziku kdy
nejel mailman vubec netusil zda mi nekdo odepise.

Dnes a vlastne nejen dnes, ze muze stat cokoli...to, ze nekdo je v
prosinci neznamena, ze bude v lednu.

Takze ciste jen resim...jaky bude zalozni plan. Zadnou dalsi motivaci
nemam a mam svych starosti dost. ;-)

RV