ADMIN Verejna diskuze

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Duben 2 17:15:47 CEST 2020

Zdravím,

nic proti hledání alternativ. Jen bych doplnil, že s majitelem konference
jsem byl v prosinci na obědě, probrali jsme elektroniku, internet, auta,
kam to vše spěje, chlast i ženský, ale o rušení konference se ani slovem
nezmínil. Při případném rušení konference by jistě nebyl problém získat
seznam emailů zúčastněných.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel