Volba UPS

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 2 17:12:21 CEST 2020

Ja mam vyborne zkusenosti s CyberPower GP Brics 850VA/510W...ta uz se
asi nedela...mam dva kusy uz 7 let...vlastne od te doby o nich nevim.
Navic maji vlastni spotrebu snad 3W. Nikde se nic nehreje a baterky jsou
tam stale puvodni...budu je muset proverit.

Jednu pouzivam na napajeni elektroniky v obejvaku a druhou na napajeni
pocitacu a dalsich zarizeni v dilne/kancelari. Pouze na rack mam velkou
Powerware.

Tohle jsou asi soucasne modely...vypadaji co vidim prakticky identicky:
https://www.cyberpower.com/eu/cs/product/series/brics_lcd#features

RV