Volba UPS

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Duben 2 15:22:36 CEST 2020

Dobrý den,

prosím o doporučení UPS max 300W, chod na baterie stačí cca 5 min (jde
jen o to, aby se počítač stihl s nějakou rezervou korektně vypnout), USB
pro připojení k Win2012. Cena není úplně nejdůležitější, preferuji
spolehlivost, ale samozřejmě hraje roli.
Ideálně i s praktickou zkušeností, u CZC, Mironetu nebo Alfy jich mají
nějak moc, takže volba pro mně není zrovna jednoduchá. Poslední moje
zkušenosti s výběrem UPS jsou z r. 2008, kdy se dalo rozumně volit mezi
APC nebo APC :-D
Jsou už nějaké praktické zkušenosti s UPS do malé kanceláře s LiIon nebo
LiPo články?

Díky
jf