Osciloskop po X-te

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Pondělí Září 30 16:23:05 CEST 2019

Tady došlo k nedorozumění. Myslel jsem, že není úplně vhodné kupovat v
dnešní době pro finančně limitovaného amatéra MOS osciloskop s úžasnými
dekodéry sběrnic a délkou paměti (za značné finance).

Lepší je pořídit solidní osciloskop (kterým si zkontroluju, že mi
jednotlivé bity na sběrnici chodí dobře) a dekódování datových vět pak
nechat na levnou krabičku logického analyzátoru k PC (která má prakticky
nekonečnou hloubku paměti v PC k dispozici a myš k rozumnému ovládání).

Jednoduše nevidím hloubku paměti a dekodéry sběrnic za věci hodné utrácení.

Viz ceny rozšíření RIGOL. Logický analyzer Saleae za 200,-Kč kompletně a
lépe nahradí celý balík těchto dekodérů na úrovni osciloskopu Rigol
DS2xxx. Samozřejmě poté, co si ověřím osciloskopem, že je sběrnice
elektricky v pořádku.