Osciloskop po X-te

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Září 30 10:27:28 CEST 2019

Owon 7102 nekolik let vlastnim. Pro bezne domaci bastleni mi staci. Nemam
moznost porovnani s nejakou vyssi tridou, tak jsem spokojeny.
Specifikace uvadi 100MHz, ale dle informaci z diskuznich for mela byt skutecna
sirka pasma snad az 170MHz. Ja to nemam moznost overit.
Problem jsem mel jen s enkodery ovladani. Po par letech zacnou zakmitavat a
osciloskop se zacne blbe ovladat. Musel jsem ho rozebrat a napajet k nim
kondenzatory.

J.S.