Re: Programování STM32

Turbyho turbyho na gmail.com
Pondělí Září 30 01:09:51 CEST 2019

Tohle bude slozite :) Ja byt tebou, tak bych vzal v prvni rade discovery/nucleo s mcu nejlepe stejne rady (urcite funkcni hw) a naucim se do toho v prve rade nahrat nejaky vlastnorucne prelozeny demo kod od stm. Pak bych se s tim naucil debugovat. A az tohle zvladnes, muzes si naklikat svou konfiguraci disco/nuclea a uvidis co to udela. Az tohle zvladnes a bude ti to fungovat, muzes zkusit svuj hw.

Cinske klony st-linku netusim jestli funguji se vsemi radami mcu. ST ted prodava mini verzi st-linku v3 za par stovek a 100% funguje. Nebo koupim nucleo, na kterem je st-link v2 taky “v cene”. Nebo kdyz to myslim vazne, tak ten “litr a kousek” za dospely st-link v3 vysolim a nepremyslim.