RE: Programování STM32

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Září 29 17:36:16 CEST 2019

Díky moc!
Zvládnul jsem to už i podle návodu od Weka, ale tohle je jednodušší a hlavně to bude fungovat při dalších překladech automaticky.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of quattrohaje na haje.cz
Sent: Sunday, September 29, 2019 4:53 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Programování STM32

Dobrý den,
v STM32Cube pro generování HEX je potřeba najet do Project/Setting v C/C++ Build vybrat Settings, V Tool Settings / MCU Post build outputs zaškrtnout "Convert to Intel Hex file (-O ihex)" . Píše se to šíleně, ale je to pár kliknutí.
V.Loula
http://quattro.haje.cz

---------- Původní e-mail ----------