Osciloskop po X-te

Josef Šíp sip na raab.cz
Neděle Září 29 23:18:36 CEST 2019

Pridal bych se take s dotazem, nemate nekdo zkusenosti s Rigol MSO5074
Parametrove vypada dobre 8GSa/s, 100Mpts, 110 000 wfms/s
Cenove je to jeste zaplatitelne 23,5tis zvlast pokud pujde rozsirit na 350MHz (nezjistoval jsem)
http://www.silcon.cz/index.php?route=product/product&path=20_27_90&product_id=278

Nemate nekdo doma v praci, dnes se mi kousl stary Hantek (kvuli chybe ve fw) a uz to vypadalo
ze budu setrit na novy osciloskop, nakonec jsem ho nastesti ozivil....

J.

------ Původní zpráva ------
Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 29.09.2019 18:47:22
Předmět: Re: Osciloskop po X-te

Ještě přidám svoje zkušenosti:

Pracoval jsem s různými osciloskopy v cenách od 7kKč do 30M.

Všechny drahé měly měly rychlé ovládání, jako analog. Přepínání rychlosti
vždy buď fungovalo, nebo šlo nastavit, aby při změně zůstal synchronizační
bod na místě.

Naopak všechny levné mají přepínání frekvence jako zoom, takže pokud není
synchronizační bod uprostřed (tam ho téměř nikdy nechci), tak při snaze o
prohlédnutí podrobností začátek odjede do pryč.