Re: Řízení LED pásků. Bylo: Re: led pásek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Září 29 20:09:01 CEST 2019

Nerozumím otázce, v číně mají asi miliardu LED pásků se spoustou
barevných a světelných efektů, včetně základní imitace svařování,
podpory epileptických záchvatů a tak.
Třeba pod označením R11 se najde normální jednoduchý stmívač:
https://www.aliexpress.com/item/32968148329.html
https://www.aliexpress.com/item/32965092531.html
Pokrokovější verze R12 má i štelování barvy, ale je k ní přijatelný
ovladač na zeď:
https://www.aliexpress.com/item/33021855318.html