Řízení LED pásků. Bylo: Re: led pásek

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Září 29 19:27:52 CEST 2019

S dovolením bych se zeptal na to řízení LED pásků. Na spací patro jsem
udělal za hlavu odkládací poličku a do ní vyfrézoval drážku na LED pásek.
Chci tam dát bílý LED pásek na 12V, délka bude 240 cm. Ovládat bych jej
chtěl ze 2 míst, zapnout/vypnout a stmívat. Protože nechci tahat moc
drátů, minimálně jeden ovladač by mohl být bezdrátový. Ovládání mobilem
spíše nechci resp. nepotřebuji, nechci ani aby to bylo závislé na WiFi
routeru apod. Doporučíte něco hotového v ČR nebo i Číně? Děkuji.

Martin Hanek