nahrada zarovky za LED v starych baterkach

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Září 29 20:01:11 CEST 2019

Zdravim,

bezva hack - asi to udelam (i kdyz zrejme mirne jinak, pouziji veci 'codumdal')
a to na baterce, ktera je uz docela rozpadla - odpadnute kontakty, ...

na ty zbyle dve mi postaci ta E10 LED - fakt jsem netusil, ze neco takoveho vyrabeji

do mailu jsem dostal dalsi moznost: pouzit PT4115
toto je ale uz mirne overkill pro danou situaci.
ale tento obvod si u mne urcite najde uplatneni jinde

dekuji moc vsem za napovedu

:)

  Sam