nahrada zarovky za LED v starych baterkach

Pátek Září 27 16:17:13 CEST 2019

Kdysi jsem takhle babičce upravil baterku a divila se, jak dlouho jí v
tom vydrží baterie :-) Vím jen že jsem to dlouze vymýšlel, abych pro tu
ledku zajistil aspoň nějaké chlazení. Ale už si vůbec nevzpomenu, jak
jsem to nakonec udělal. Ale fór byl v tom, že se daly koupit ledky, co
nesvítily dopředu, ale do stran. Má na pouzdru takový odrazný kužel.
Takže svítí akorát na reflektor a baterka pak svítila prakticky stejně
(vyzařovací úhel), jako se žárovkou. Nevím, jestli se tyhle ledky ještě
dají koupit.
Jen pro představu - mám tady světlo od kola, původně taky s nějakou
lepší žárovkou a i tam jsem dával stejnou ledku. Mohu rozebrat a nafotit.
Anděl