Re: Programování STM32

Neděle Září 29 19:09:02 CEST 2019

CubeIDE muze pouzit OpenOCD nebo GDB (asi vlastni klon), jde to nastavit
v nastaveni ladeni - s nekterym HW mi nechodi GDB, OOOCD mi zatim
chodiol se vsim.
Tutovka je ST-Link utility ke stazeni od ST, da se tim cist, mazat a
programovat MCU + nejake zastaveni, spusteni, prohlizeni registru...
Zkuste tohle, jestli se ten program vubec nahraje do MCU.