Re: OT_ účet proti podvodu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Září 29 18:10:20 CEST 2019

Založte si účet kdekoli, kde je zdarma a na něj uložte jen málo peněz. Případně si k němu nechte udělat i kartu pro potenciálně problematické nákupy.

PH

From: Krucinsky, Ladislav
Ahoj, omlouvám se za OffTopic ale už to tady kdysi kdosi zmínil a já to nemůžu dohledat v archivu…

Situace: Prodávám něco na Bazoši nebo jiném internetovém portálu a ozve se mi zájemce, že by to koupil ale že momentálně není v ČR a že mi pošle peníze na účet, ať mu pošlu číslo. Tahle situace se dost často opakuje a je mi podezřelá.

Dotaz:

Dá se založit nějak jednoduše účet „na chvilku“ – pokud na něj peníze příjdou, je to OK, pokud ne je jasné že zájemce chytračil a potřeboval jenom číslo účtu k (asi) nějakému útoku na zjištění hesla atd… ?

Děkuji za případné přesměrování do archivu.