Re: Programování STM32

Neděle Září 29 16:57:51 CEST 2019

Nebo pouzit Cube IDE, kde je na to zaskrtavatko v nastaveni projektu.
Autor dotazu napsal, v cem to preklada a ladi? DOporucil bych zacit tim
Cube IDE, sice je to extra moloch ale je tam nejak nastaveno dost veci
automaticky.
Jeste jeden problem - ST-Link ma volby jak se pripojuje k procesoru,
tedy jaky se pouzije reset. O jaky HW se vlastne jedna?