Re: AA tužka Energizer Ultimat Lithium - znáte někdo?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Září 29 10:54:57 CEST 2019

Tak jsem ověřil, že na té "zmetkovitosti" něco je.
Dorazilo 16 ks článků a jeden z nich dává do zkratu jen 0,72A  Ostatní
hlásí na 10A rozsahu multimetru přetížení - bliká, pípá. Test cca 1 sec.

I v sondách co lítají jsem objevil v jedné  z nich v  kombinaci dvou v
sérii, kdy jeden článek měl plné napětí 1,72V, druhý jen 0,65 V.
U ostatních bylo většinou napětí obou článků hodně podobné.

Jinak jsem článek ze zvědavosti rozebral, uvnitř to vypadá jako běžný
elektrolytický kondenzátor.  -)