Re: led pásek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Září 28 21:26:35 CEST 2019

Proud LED je cca 20mA, je to celé v sérii, to je právě to kouzlo.
Podle mého skromného odhadu: 30V*0,02A=0,6W, to není tak moc.

Spíš jde o to, že to nemá moc variabilitu v počtu LED.
Pokud dvoucestně usměrním 230V, dostanu 322V, jedna (bílá) LED má úbytek
řekněme 3,2V, takže mohu dát něco mezi 92 - 99 LED.