Re: led pásek

AZE aze na seznam.cz
Sobota Září 28 20:48:50 CEST 2019

Jaký bude proud LED? Analogový zdroj proudu bude při 30V hezky topit. V
osvětlovacích tělesech s LED se používají spínané zdroje proudu...
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Sent: Saturday, September 28, 2019 8:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: led pásek

Jelikož mám nadbytek LED zdrojů, používám je všude. Předností je
stabilita světla, nedostatkem nějaká doba od zapnutí k rozsvícení.

Pro použití přímo 230V jsem viděl několik doporučení CLD CRD CCD
https://en.wikipedia.org/wiki/Constant-current_diode
Hodně ledek v sérii a na konci když už napští poklesne pod  30V tak dát
jednu tuhle "diodu".