Re: Nabíječka pro Nokii

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 28 02:58:47 CEST 2019

 28.9.2019, 2:47:39

Kdysi jsem mel nejakou sluzebni Nokii a kdyz jsem zapomel
original nabijecku v praci a potreboval ji nabit doma, tak
to neslo snadno. Nabijecky od jiných mobilu ji nechutnaly a
laboratorni zdroj uz vubec ne.
Slo o to, ze telefon si po pripojeni nabijecky zmeril napeti
na prazdno a pri zatizeni a pokud obe nebylo nebylo v
patricnych mezich, nenabijel (pricemz vnitrni odpor
nabijecky, byl pomerne velky ).
Nakonec, po promereni V-A char. originalni nabijecky,
slo tuto simulovat lab zdrojem s rezistorem v serii.
Jen prislusne hodnoty U a R si jiz nepamatuji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--

>>> Tomáš