Re: Nabíječka pro Nokii

Pátek Září 27 14:02:24 CEST 2019

Nokia nabíječka byl kdysi poměrně měkký zdroj, jmenovité hodnoty byly
3,7V / 355mA, jenže naprázdno tam bylo snad 7V. Taková nabíječka si
nechala líbit snad i trvalý zkrat. Ale byl to ještě typ s klasickým
trafem uvnitř.

Tady je vidět štítek:

https://www.ebay.co.uk/itm/262908790233

Zkuste dát do série odpor třeba 5 (10, 20, 50) ohmů, jestli se chytne.

Samozřejmě ty nové už mají unvitř spínaný zdroj, ale chovat by se mohly podobně.

P.K.