Re: Dva rozvaděče

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 26 18:25:29 CEST 2019

Jo, já měl na chlaupě 3x25B a když jsem zapnul svářecí trafo tak to vždycky
vypadlo.
Tak jsem si stěžoval na ČEZ, přijeli , předvedl jsem jim to. Něco tam
měřili a pak přišel papír se souhlasem na výměnu za 3x25C.
Ta výměna stála 1200 kč, neboť to někomu zadali , kdo to směl vyměnit.
Když jsem jim říkal, že si to vyměním sám, a oni pošlou jenom zubaře na
zaplombování, tak to nešlo ani náhodou.