Re: OT: Čemu věří děti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 25 00:15:58 CEST 2019

Většinou je to vizitka matky, nikoli otce dítěte. Ten totiž proti dovolení
od mámy už nic neudělá.

----- Původní zpráva -----
Od: Michal Grunt

Tak děti za to ani tak nemůžou. Někdo jim to má vysvětlit (jako jste to
dělal vy). Máme malé dítě a dítě dělá to co mu rodič dovolí a jak ho
nasmeruje. Akorát to chce mít čas a nervy. Rodič pak rezignuje a dítě skončí
s mobilem v ruce nebo u televize... Takže to u cem mluvíte je z velké části
i vizitka rodičů (tím se nechci nikoho dotknout).

Dne po 23. 9. 2019 13:34 uživatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>