RE: Čemu věří děti (a jak dlouho vydrzi online)

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Září 23 13:49:40 CEST 2019

No, vcera jsme byli v multiplexu na filmu a vedle nas si prisedly dve holky.
Krome standardnich veci -  jako, ze mely stredni napoj a popcorn (IMHO je to
velikost pro 10 lidi) si sedly, vytahly mobily ... a celou dobu (cca 2
hodiny) ho vydrzely mit v ruce a projizdet site. Kdyz jsme sli z kina, tak
jsme si chvilku povidali o filmu a pak prisla rec na ty holky. Schodli jsme
se na tom, ze sedet vedle nekoho, kdo cely film chroupe popcorn, srka colu a
sviti displejem je peklo ... meli by na to na kase davat slevu ;)

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, September 23, 2019 1:35 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Čemu věří děti

Nemohu se nepodělit o čerstvý zážitek. Byli u nás mladí a byli jsme v lese.
Vnuk, který chodí do druhé třídy a už ho to nebavilo, řekl že je přeci
blbost takhle v lese hledat houby. Že stačí kouknout do Google a na mapy, a
že tam přece bude, kde ty houby jsou. Vysvětloval jsem mu, že dokud tam tu
informaci někdo nedá a proč by ji tam dával když ty houby radši sebere,
Google to vědět nebude. Prý že ne, že Google přece ví všechno. Ale když se
pak stmívalo a řekl jsem mu že když nebude doma, přijde na něj klekánice,
netušil o co jde a jeho mladší ségra ji pořád chtěla vidět.

To jsme to teda dopracovali...

Anděl

gn=sig-email&utm_content=emailclient>

Bez virů.